FUNKCIJOS
1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. laiku parengia Instituto dokumentacijos planą;
1.2. sudaro nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų aprašymus;
1.3. priima iš Instituto skyrių pagal Dokumentų ir archyvų įstatymo reikalavimus sudarytas ir sutvarkytas bylas ir tvarko jų apskaitą;
1.4. kontroliuoja dokumentų būklę;
1.5. esant prašymams išduoda archyvinius nuorašus ir dokumentus, rengia reikiamas archyvines pažymas;
1.6. organizuoja dokumentų ekspertų komisijos posėdžius, parengia posėdžių protokolus;
1.7. kompetencijos ribose pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją;
1.8. pagal kompetenciją vykdo kitus su Instituto ir Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
2. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
2.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
2.2. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
2.3. žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, Lietuvos Respublikos darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Nacionalinio maisto ir veterinarijos rizikos vertinimo instituto (toliau – Institutas) veiklą, duomenų apsaugą, dokumentų rengimą ir įforminimą, valstybinę archyvų sistemą, dokumentų archyve saugojimo terminus, perdavimo valstybiniam saugojimui, nurašymo, sunaikinimo, įforminimo laikinam ar nuolatiniam saugojimui tvarką;
2.4. žinoti dokumentų šifravimo, sisteminimo, komplektavimo, įrišimo ir patalpinimo tam tikslui skirtose archyvo vietose tvarką ir dokumentų apskaitos pagrindus;
2.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
2.6. gebėti savarankiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, teikti pasiūlymus dėl šių problemų sprendimo būdų.